„Kūrybiškos Europos“ MEDIA biuras „Meeting Point – Vilnius“ konferencijoje


EU flag-Crea EU + MEDIA LT

„Kūrybiška Europa“ MEDIA biuras bendradarbiaudamas su Vilniaus tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ kino industrijos konferencija „Meeting Point – Vilnius“ (kovo 31 d. – balandžio 2 d.) kviečia apsilankyti renginyje, kuriame su kino rinkodaros ir reklamos ypatybėmis supažindins specialistais iš Danijos „The Einstein Couple“. Balandžio 1 d. (trečiadienį) renginio metu bus aptartas kuriamo filmo pozicionavimas, kūrybinė platinimo strategija, reklaminė kampanija, filmo auditorijos apsibrėžimas bei jos pasiekimas. Taip pat rinkodaros specialistai pateiks garsaus režisieriaus Lars Von Trier filmo „Nimfomanė” rinkodaros strategijos atvejį.

Balandžio 2 d. (ketvirtadienį) kviečiame pasiklausyti pranešimo apie Europos kino auditorijos tyrimą, kuris buvo atliktas dešimtyje šalių, tarp jų ir Lietuvoje. Tyrimą pristatantis tarptautinio audiovizualinio sektoriaus marketingo ekspertas bei strategas ir „Headway International” vykdantysis direktorius Arnaud Dupont apžvelgs kuo ypatingi buvo duomenys iš mūsų šalies, kokios yra Lietuvos kino auditorijos pagrindinės savybės ir palygins jas su kitomis šalimis. A. Dupont atstovaujama įmonė kartu su „Attentional ir Harris Interactive“ 2014 m. šį tyrimą atliko Europos Komisijos užsakymu.

Taip pat kviečiame į Lietuvos kino industrijai skirtą renginį „Zero day”, kuris vyks kovo 31 d. (antradienį). 16.30 – 17.00 val. kviesime susipažinti su „Kūrybiška Europa“ MEDIA finansavimo galimybių Lietuvoje naujienomis. Pranešimą skaitys „Kūrybiškos Europos“ biuro Lietuvoje „MEDIA“ skyriaus vadovė Eva Brazdžionytė.

Visą konferencijos programą galite rasti Vilniaus tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ tinklapyje.

Interviu su rinkodaros specialistai Phillipas Einsteinas Lipski ir Maria Einstein Biilman.